Eduki publikatzailea

Nabarmendutako piezak

Complete Pack of New Cotillons

Karta sorta musikalak oso ezagunak izan ziren XVIII. mendearen azken herenean. Kotilioi berriak izeneko joko honen kasuan, Europako leku ezberdinetik datozen dantza melodiak batzen dira. Karta horien partiturak gizarte dantzaldien amaieran interpretatzen ziren, musika tresna ezberdinetara egokituz.

Karta sorta hau Londresen argitaratzen du Longman & Lukey etxeak. Horrez gain, karta bakoitzari dagokion dantzaren pausuak edo koreografia azaltzen dira argitalpen txiki batean.

Bibliografia

SAN MIGUEL ALFARO, José Antonio (2009). Pack of New Cotillons. Historia singular de una baraja de naipes musicales. AVNIA. Aunia Kultura Elkartea, 4-22.

Diskografia

BOREAS CÁMARA (2008). Complete Pack of New Cotillons